19 Kasım 2008 Çarşamba

soğuk, çok soğuk!


istiyorum ki ısınsın her biyer, burnum normal rengine kavuşsun, yeniden bisiklete bineyim, yeniden gıdıklasın birileri güleyim bolca.

bu hastalık bana yaramadı (şarkıdan da pek bi hayır geldiği söylenemez keza).

böyle istiyorum ki birilerini özleyeyim, pis yedili oynayayım, kız kıza olup karşı takım erkeklerini (ortak oynuyoruz) devirelim okeyde yine 15 günün 15'i de. kırmızı abajurum kaybolduğu yerden geri dönsün, şaraplar soğuk olmasın, renklerim hiç bitmesin paletimde. izmir'e gitmesin bi daha hayatımdan hiç kimse, annem bildim bileli olduğu gibi hiç hastalanmasın arada da bana dondurma alsın. kabus görünce yanına gireyim yine ayaklarımı ısıtsın. beybilerim de patilerinin tıkırtısını hiç eksik etmesin arkamdan.

ayrıca küçükken boyumca çiçeklerin arasında fotoğraf çekileyim diye girdiğim yeşillikte kıçımı sokan arı gelip benden özür dilesin, çok oldu beklediğim..

4 yorum:

stickman dedi ki...

sapık arılar sadece beni bulur sanmıştım. ilkokulda tenefüste kulağımdan sokmuştu ahlaksız.

nikopol dedi ki...

;)

ne guzel yazmıssın sen

cabuk iyiles hemi

nikopol dedi ki...

kozaları isleyip boynuna atkı edesim var, bir daha usume diye..

boynunda can bulsun, baharın ilkinde

ucursun seni diye..

vanitas dedi ki...

efenim üstelerine su sıktığımdan ötürü beni sokan 2 kovan arıdan hiç bahsetmedim henüz, bekleyiniz! =D

iyileşeceğim..