20 Kasım 2008 Perşembe

oh oh

sıkıldım karanlıktan. gözlerimi sıkıp ışık çıkartıcam olmadı. olmadı yağmurun altına geçip hiç dua etmicem, yıldırım mıldırım allah ne verdiyse artık.
çay içicek güzel bi yer keşfetmek istiyorum, bi de şarap. lan bu ara amma şey istiyorum yaa, sıkılmışım pek çok.

4 yorum:

okyanustaki rüzgar dedi ki...

KAdıköy moda derim sana o zaman bi tavsiye olarak.. Bunaldıkca oradayım ben de karşılaşır mışız bir de .

- Ben dem
- ben vanitas

falan =)

stickman dedi ki...

sen en azından ne istediğini biliyosun. ben ne istediğimi bilmiyorum :)

vanitas dedi ki...

az bir zaman, sonra kıçı toparladı mı (en sadık ağrıları çektiğime göre hastalığım son demlerini yaşıyor olmalı.) suyuna arsenik karışmayan bi yerde çay içicem evet. e rüzgar da olsa fena olmaz tabii. moda olsun =)

vanitas dedi ki...

içimi ferah tutmak için küçük hedefler koyuyorum şimdilik stick adam, bu bir kandırmacadır =)