17 Kasım 2008 Pazartesi

demo

garip hallerdeyim bugün. hastayım, evet hastayım fakat onun dışında başka bi durum var ki ne yapıcağımı şaşırdım. hayır durumdan ötürü, düzeltmek için falan diil ne yapıcağımı şaşırmış olmam, direk şaşırmış haldeyim. bi onu alıyorum elime 'cık' diyorum, bi buna saldırıyorum sarmıyo, bırakıyorum başka bişey aranıyorum, durup tırnaklarımla oynuyorum..
resim yapayım diyorum şu an içimden gelmiyo, oysa ki çizmem çizmem lazım. fotoşapa bulaşayım diyorum zira bu sabah yaptığım iş oldukça hoşuma gitmişken gaza geldim. bknz: http://amorfamulet.deviantart.com/art/courante-103825950
belki bikaç güzel iş daha çıkarırsam bugün namına keyfim yerine gelir de rahatlar sakinleşirim. boş olduğum için her vakit içimde kendine acıma diyalogları geliştiriyorum çünkü. (kapıdan bana susamlı çubuk kraker uzatan eller öpüle bu arada)hastalıkla savaşma namına bir şişe şarap uzatan el ise ayrıca öpülecektir bilaire. iyi gelirmiş, gelmez mi?

3 yorum:

stickman dedi ki...

öncelikle geçmiş olsun.
işine baktım gayet hoş, yakında bende becericem inş. bu tarz işler yapmayı.

Vatansız Kral dedi ki...

geçmiş olsun canım acil şifalar diliorum.
şarap herhangi birşeye iyi gelemez sanmıyorum.
kendine dikkat et neşeni toparla
:)

vanitas dedi ki...

teşekkür ederim arkadaşlar şifa dileklerinize, etraftan selpakları toparlarsam sanırım daha iyi olucam =D

işimi beğenmene sevindim stickman, umarım en kısa zamanda seninkileri de görme şerefine erişiriz =)

vatansız şarap kandır, candır diolar üstüne evdeki ahali, nası olcak =)