19 Kasım 2008 Çarşamba

aman bre deryalar

kaç saattir uğraşıyorum photoshopta, bi türlü istediğim gibi yapamadım elimdeki fotoyu. hayır o diil, aklınızda fotografın tonajına kadar herşey ayarlıysa olanı da beğenmek mümkün olmuyo. bazense tesadüfi tutturduğum işleri tekrar yapamıyorum. moralim bozuldu...

neyse çay salladım kendime bi tane teselli olarak. zaten hastayım, zaten resim çizmiyorum, zaten odam soğuk, param bitmek üzere, sigaramı heryerde bulamıyorum, sağda soldayken yazı yazdığım defterimi kaybettim bulamıyorum, hiç dışarı çıkasım yok, yeni köpeğim uyanma saatime kadar dayanamıyo sıçıyo (aha bu), yalnızlıklarıyla beni suçlayan insanlar var, sıkıyo, ne alakaysa Marios'u özledim,üstüne bir de dudağımın iç tarafında uçuk çıkmış. bi dursanıza!

lan o kadar halsiz hissediyorum ki saçımı taricak halim yok yavrum okuyucu (pek yaptığım söylenemez zaten fakat saç taramak diil mecalini bulabilmek mevzu burda). harbiden makarasına hayalini kurduğum şu tırı alıp yollara düşesim var, keyfiyatım gitgide azalıyo.(lan bi fotoşapı beceremedim die diil di mi bu sıkıntı?) hastalığıma iyi gelceği söylenen şarabı da henüz içmedim. almaya bile üşeniom dolaptan, hem soğuktur da o şimdi çok be.

ya yaa!


yalnız acaip derecede sokaklarda baara baara şarkı çığırasım var şu an, oha!

5 yorum:

stickman dedi ki...

bence bi süreliğine photoshop'u bilgisayardan tamamen kaldır :D bunaltmış seni program. pixel tabanlı programların yan etkisi. ama bak bi corelDRAW öylemi? diil. (bu yorumu yazan insan, çok yakında corel hakkında söylediklerinden aşırı derecede pişman olacaktır, hissetmektedir bunu..)

vanitas dedi ki...

corelDraw'ın 4 çıkmış, ordan buyrun. adobe photoshopla da uyumluymuş hem.
kaldırmam ki ben bunu, evdeki boş anlarımın anlamı oldu =D

mesut demir dedi ki...

sen iyi yaşıyorsun haaa :=)

yazık sanaaa...

köpeğin çok güzelmiş. allah bağışlasın..

vanitas dedi ki...

yazıktı bana, geçti hepsi neyseki =D

teşkür ettim hem efenim. köpek de alıştı artık uyanma saatlerime sıçmıo hem, daha mutluyum şimdi nım nım nım =D

nikopol dedi ki...

17 aralık olmus bugun.
17 aralık.