3 Ağustos 2008 Pazar

hep yek i ayrı bi seviyorum

hep yek gibi: daha iyisini yapabilirim dediğimde her ne kadar cesaretim bi anlık bi galeyanla artsa da bi süre sonra kendini farklı bi yönde yenileyip (bu kısımda dubara oluyo aha:) kendime karşı kuşku üretmeye başlamama sebep oluyo, ''e peki neden?'' gibi. misal.

se yek: mesaj yazarken aynı tusta bulunan diğer harfe geçmek için beklemekten nefret ediyorum, beklememek içinse ilerle tuşuna basıp harfe geri dönmektense ayrı bi tiskiniyorum.

carü dü: not kağıtları mufaza edicisi, ayakta tutucusu olan uur böceemin sağ gözü düşmüş. buna ''allah kahretsin, borular da patladı'' gibi bi replik oluşturmak istiorum vefakat bulamadığımdan cümlemin sonunda yenik ayrılıyorum aranızdan eyy okuyucular. zira öyle bi cümle kurabilecek kafada yaşamıyorum. ahaha (olay itibariyle vuku bulan bu olay her aklıma geldiğinde bu gülme efektinden ve kendisinden kaçışım imkansız bir hal alıyor bir de haa)

düşeş: aklıma geldiği andaki bu heycanımdan ötürü diğer satırlarımı atladığım için özür diliyorum ama mutsuz değilim zira termos bardağım oldu sonunda. buna düşeş deniyo bence hem de.

1 yorum:

nikopol dedi ki...

bende fındık ezmesine bayılıyorum bazen,

bazen acaip mutlu uyanıyorum, hani kimyasal diip dunku alkolun damarlarımdaki artizliginden midir, nedir?

bunu yunus guzel derdi, bazen de araba oldugunu iddia edip kayfe de cıglık atardı eline guzel kagıt geldiginde.

velhasıl guggseell bagyaann diceeem odurkii

götü usutmeden su aralar..

-tavla oynayak mıg
-hee gel sana bi cakimmm