10 Haziran 2008 Salı

zaruri değildir

şarkı söyleyeyim mi size?
ama kimsenin yazı, kışı, baharı diilim önce bunu bilelim. hatta dahası da diilim, hiç diilim. şimdi şarkı yalan oldu galiba benim dışımda.

seçimle ilgili bişi bu; yalnız olmak diil adı, bencil olmak da diil. bencilliğimse de bu hakka riayet edilmeli. gizli tutmadan kazanmak için çalıştığım, hünerlerimin yatkın olduğu en müthiş durum. güzel de kullanıyorum, haksız yere nasiplenmeyelim.
hayatın geçirgenliği bi yanda dursun geçmekte, gitmekte, kalmakta diilim. mukaddesiyse hayatım mesleğimdir, asilliğim ondan gelir. ne güzel duruyorum karşınızda hayallerinizden uzak. üstüme yazılabilecek bi hayal görsem tebessüm mü eder, ellerimi önümde bağlar mıyım hiç bilmiyorum. bundandır ki pas vermekten kaçınalım bana.
ama ne güzel yaşıyorum hakkımı yemeyin hee. ne güzel yaşadığıma sorgulamamam şahidimdir. tasdikiyse hesaplamamam sizi, hayatı daha da ne varsa.
kirlenmek için yazdığım bir boşluk metni değildir bu, keza ben resim çiziyorum.

Hiç yorum yok: