15 Mayıs 2008 Perşembe

rğğröağğğrrr

yahu ortalama bir buçuk saat önce yatmaya karar vermiş olduğumu hatırlayıp ve hala salınmakta olduğumu farkedince bin öfke gene oturdum buraya (söyleneyim diye). kalktıktan sonra yaptığımsa ozzy'nin yanına yığılıp biraz okşadıktan ve okşandıktan sonra kalkıp mutfağa gitmek, hali hazırda kaşarlı olan ve masanın üstünde duran poğaçalardan birine nasiplenip içindeki kaşarın yeterliliğinden memnun olmayacağımı düşünüp dolaptan çıkardığım peynirden (ayılık mahiyetinde) elimle kopardığım kısmını içine tıkıştırıp bi süre etrafa bakınıp mutfakta (sebebini anlayamadığımdan çıktım zaten) beş adım sonrası yeniden ozzy'le karşılaşıp eğilip onu sevmek poğaçamdan bi kaç kısım koparıp ona vermek, sonra dönüp bir tane daha alıp ağırdan ağırdan odama yollanmak oldu. ve evet tahmin ettiğin gibi ey okuyucu aradan tam bir buçuk saat geçmişti. çok öfkelendim kendime, oturdum bunları yazıyorum işte. şimdi de yatıcam diye düşünüyorum. (şu an bulunduğum masadan olan uzaklığını hesaplayınca yatağıma da ortalama yarım saat içinde ulaşacağımı düşünüyorum(50 cm)) zaten diğer poğaçayı da olur ya gecenin ilerleyen saatlerinde uyanır da yapıcak bişi bulamazsam o anki panikte oturur yerim diye almıştım.

help me =S

Hiç yorum yok: